Wednesday, January 27, 2016

MT4 Email Alert – ဘယ္လိုဖန္တီးမလဲ (၁)



မဂၤလာပါ မိတ္ေဆြတို႕
ဒီ post မွာေတာ့ မိတ္ေဆြတို႕ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ Expert Advisor ေတြကို တည္ေဆာက္ထားတဲ႕ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ အေရးပါတဲ႕ အေရးႀကီးတဲ႕ အေျခအေန တစ္ခု ျဖစ္ေပၚလာတဲ႕ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ကြန္ျပဴတာေရွ႕မွာ မရွိတဲက အေျခအေနမ်ိဳးမွာ ျဖစ္ျဖစ္ ၊ အိပ္ေနရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ .. အဲ႕လို အေျခအေနမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီကို သတိေပး ခ်က္ေတြ ေပးပို႕ ႏိုင္မယ့္ Email alert တစ္ခု ပို႕ေပးႏိုင္ရန္အတြက္ MT4 email alert setting ျပဳလုပ္ပံုေလး တစ္ခု ကို ေဖၚျပေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေရးႀကီးတဲ႕ အေရးပါမႈဆိုတာကေတာ့ order တစ္ခုကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္မႈ၊ StopLoss မွာပိတ္သြားခဲ႕တဲ႕ Position တစ္ခု သို႕မဟုတ္ price ဟာ certain level တစ္ခုကို သာမာန္ ျဖတ္သန္းသြားမႈ ..စသည္ အားျဖင္ည ဘယ္အရာမဆုိ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘာအတြက္ အသံုးျပဳသင့္သလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဖန္တီးထားတဲ႕ EA, Indicator အစရွိသျဖင့္ FX Robot ေတြကေနၿပီးေတာ့ Email notification တစ္ခု ပို႕ေပးေစခ်င္တဲ႕ အခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေရြးခ်ယ္ အသံုးျပဳရမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Step 1 – Open a Gmail Account

ဒီမွာ အဓိက နားလည္ထားရမွာကေတာ့ MetaTrader4 ဟာ သူ႕ဖာသာသူ MT4 email alert တစ္ခုကို မပို႕ႏိုင္ဘူး ဆိုတာကိုပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ email တစ္ခုကို ေပးပို႕သူေနရာမွာ ထားဖို႕ လိုအပ္လာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဟာ Mt4 ရဲ႕ mail ပို႕သူေနရာမွာ email တစ္ခု၊ mail လက္ခံဖို႕ အတြက္ email တစ္ခု၊ ေပါင္း ႏွစ္ခု လိုအပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအျပင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ SMTP Server ကို configuring လုပ္ဖို႕ အတြက္ အလုပ္တစ္ခု ထပ္တိုးလာပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ SMTP server အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အလြယ္တကူ ျပဳလုပ္ႏိုင္မယ့္ Gmail ကို ေရြးခ်ယ္ထားပါတယ္။ လုပ္ရတာလည္း အလြန္ လြယ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႀကိဳးစားလိုက္ၾကရေအာင္။ 

Gmail ဖြင့္နည္းကေတာ့ မိတ္ေဆြတို႕ Google မွာေလ႕လာၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ဖြင့္လို႕လည္း တက္ၾကမွာ ျဖစ္တဲ႕ အတြက္ ဒီေနရာမွာ အေထြ အထူး ထည့္ေျပာဖို႕လိုမယ္ မထင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ မိတ္ေဆြမ်ားကိုလည္း ဖြင့္လို႕ရမယ္လို႕လည္း ယံုၾကည္ပါတယ္။ :P
ကၽြန္ေတာ္တို႕ Gmail အသစ္ တစ္ခုဖြင့္လို႕ ၿပီးၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ New google account ကို logout ထြက္လိုက္ပါ။ အဲ႕ဒီအေကာင့္ကို MT4 မွ ေပးပို႕သူ အေကာင့္ အျဖင့္ အသံုးျပဳမွာ ျဖစ္တဲ႕ အတြက္ ထပ္မံၿပိး login ၀င္ဖို႕ မလိုအပ္ေတာ့ပါဘူး ။

Step 2 – MetaTrader 4 Settings

ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ MT4 trading platform ကို ဖြင့္လိုက္ပါ။ Tools -> Options ကို သြားပါ။ ဒါမွမဟုတ္ CTRL+O ကို ႏွိပ္လိုက္ပါ။ ေအာက္ပါ Setting မွ Email tab မွာ ျဖည့္ရပါမယ္။

“SMTP login” ႏွင့္ “From” fields မ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕  Step 1 တြင္ ဖြင့္ခဲ႕ေသာ gmail account ကို ျဖည့္ပါ။ “To” field တြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရဲ႕ emails ေတြကို ပို႕ေပးေစခ်င္တဲ႕ MT4 မွ mails မ်ားကို လက္ခံရယူမယ့္ ကိုယ္ပိုင္ email address ကို ျဖည့္ရပါမယ္။
ဒီပံုမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ Gmail ေပၚမွာ hosted လုပ္ထားတဲ႕ email address ကိုပဲ ျဖည့္ထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မိတ္ေဆြတို႕ ရဲ႕ အျခားေသာ personal website ေတြေပၚက email သုိ႕မဟုတ္ yahoo, mail.com, gmx ကဲ႕သို႕ေသာ အျခားေသာ email မ်ားကို အသံုးျပဳႏိုင္ပါေသးတယ္။
Click OK.
OK ကို ႏွိပ္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဒီအဆင့္ထိ ၿပီးသြားၿပီးဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ MetaTrader4 ကို Restart လုပ္ေပးရပါလိမ့္မယ္။ တစ္ခု သိထားရမွာက ဒီေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ platform ကို restart မလုပ္မျခင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ Setting ေတြဟာ အလုပ္မလုပ္ပါဘူး။

Step 3 – Test The Configuration

ကၽြန္ေတာ္တို႕ Platform ကို တႀကိမ္ restart လုပ္ၿပီးသြားၿပီးဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျဖည့္ခဲ႕တဲ႕ option screen ကို ျပန္ဖြင့္လိုက္ပါမယ္။ ၿပီးေတာ့ “Test” button ကို click လုပ္ၾကည့္လိုက္တဲ႕ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ message ကိုေတြ႕ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဲ႕ဒီအခါမွာ ၅မိနစ္ ထက္မပိုေသာ မိနစ္ အနည္းငယ္အတြင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ email တစ္ေစာင္ကို လက္ခံ ရရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အကယ္၍ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ အစစအရာရာ မွန္မွန္ကန္ကန္ ျဖည့္သြင္း ခဲ႕တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ terminal journal မွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ေဖာ္ျပလာတာကို ျမင္ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။


အကယ္၍ တစံုတစ္ခု မွားယြင္းျဖည့္သြင္းခဲ႕တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ သိထားရမ်ာက journal မွာ error message တစ္ခု ေဖၚျပလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ email လက္ခံဖို႕ ထည့္သြင္းထားတဲ႕ personal email ကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ပါ။ ေအာက္ပါ message တစ္ခု လက္ခံ ရရွိေနတာကို ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။




MT4 Email Alert – ဘယ္လိုဖန္တီးမလဲ (၂) သို႕ =>

No comments:

Post a Comment